lunes, agosto 23, 2010

Calendario tempada 2010/11

Hoex por fin publicaron a composicion dos grupos e calendarios de terceira rexional, e moi apesar do Portonovo B, finalmente haberá derbi.
Apuntade na vosa axenda o 2 de Xaneiro do 2011, penultima xornada da primeira volta na que nos mediremos os nosos veciños.
A liga dara comenzo o dia 26 de Septembro contra o Amanecer na Lanzada.Estamos no grupo 18 con 15 equipos, maioritariamente da zona do salnes; Zacande, Xil, Beiramar, Vilagarcia, San Miguel, Romai, Salnes...

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Joder xd espero este año volvo a xogar ao fútbol e con duas motivacións novas una e a volta os terreos de xogo despois de 2 años parados e trass una lesión muy jodida y que o 1 partido lo juego contra mi ex ekipo el amanecer e quero demostrar ao novo entrenador que merezco que me hagan ficha y que merezco ser titular porque quiero demostarle lo que valgo aunk este año teño que recoñercer que me tengo k espavilar muy rapido apra coller o ritmo e empezar a copjer esa confianza en min porque a competencia na porteria e vastante e moy vao como dixen no anterior comentario pero eu son dos k lucho para ser titular e por eso e eutra motivación tenr esa competencia e e sana.Novo espero xogador de libertad pedro porteiro .

Anónimo dijo...

Joder xd espero este año volvo a xogar ao fútbol e con duas motivacións novas una e a volta os terreos de xogo despois de 2 años parados e trass una lesión muy jodida y que o 1 partido lo juego contra mi ex ekipo el amanecer e quero demostrar ao novo entrenador que merezco que me hagan ficha y que merezco ser titular porque quiero demostarle lo que valgo aunk este año teño que recoñercer que me tengo k espavilar muy rapido apra coller o ritmo e empezar a copjer esa confianza en min porque a competencia na porteria e vastante e moy vao como dixen no anterior comentario pero eu son dos k lucho para ser titular e por eso e eutra motivación tenr esa competencia e e sana.Novo espero xogador de libertad pedro porteiro .

Anónimo dijo...

merda me salio el comentario repetido mmm vamos chabales k podemos este año ascendemos

Pucheto dijo...

Rapaz eres un aburrido, polo menos escribe ben.

Anónimo dijo...

Pero al menos escribo algo que si no no hay quién escriba nada joder.yA ESTA BEN ESCRITO SEÑORITO........................

Anónimo dijo...

jajajajajajajaja macho tómate unha tila! A verdad é que si que tes competencia, non sei quen eres pero... espabila. Non escribas tanto que tiñas que estar entrenando!

Anónimo dijo...

Si eso ya me gustaria a min pero ti sabes el horario que hai en un hotel ?¿? pues eso es dificil compaginarlo con el fútbol

Anónimo dijo...

machiño si keres ascender o traballo e o de menos, o importante e ir a entrenar, deixa o hotel k seguro k xa ai ken o atenda e pasa a entrenar. o ke non entendo e para k keren 3 porteiros, un para a liga outro copa e outro champions? un procede do campelo (dos ultimos clasificados en 3ª nos ultimos anos) outro leva 2 anos sin xogar e procedia do amanecer(tamen un clasico de 3º da zona media baixa) e o outro procede do dorron (o ano k subiron xogou a mitad de partidos pero o ultimo ano penso k poucos debeu xogar co tema da costilla asik outro sin ritmo)

Map IP Address
Powered byIP2Location.com