jueves, abril 26, 2007

Ultimo derbi da tempada.


Penultima xornada ligueira, na que se enfrontaran o Sp. Portonovo e o Libertad.

Os dous equipos istalados durante toda a tempada na zona media, estan separados unicamente por 4 ptos.

Quizais este non sexa o mellor momento para disfrutar dun gran partido, xa que ningun dos dous equipos ten opcions o ascenso, ainda asi e o ultimo aliciente a derradeira oportunidade de salvar este final liguero bastante penoso para as duas escuadras.


As estadisticas previas a ter en conta son:

-O Libertad leva 4 xornadas sen facer gol.
-O Sp. Portonovo leva 7 semanas sen puntuar.
-O Portonovo como local marcou sempre excepto co Beiramar.
-O Libertad e o segundo equipo con mais empates,7 ,tan so un menos que o Umia.
En definitiva sera un partido igualado, que esperemos sexa un exmplo de comportamento dentro e fora do campo, e porsuposto que gañe o Libertad, ben ou mal hai un equipo que vale un collón.
Como iniciativa novidosa, animase os afeccionados, que acudan o campo con alimentos e bebidas, non para doar a ningunha ONG, senon para facer o remate unha jran merenda en amor e compañia, como se fose o dia da Armenteira, en despedida da tempada
Nota: ide poñendo nos comentarios o que ides traer, mais que nada para que non se repitan moito os alimentos.

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Eu levo unha tortilla con chourizo, e unha botela de tinto.

Anónimo dijo...

Eu vou levar uns pitilliños, e si aljen mos rejala uns cafeses temen os podo levar.
Tes un euriño x ahi???

Anónimo dijo...

yo voy llevar unha pandereta de alcriques.

Anónimo dijo...

yo voy a llevar la ostia de hambre, espero que de eso no lleve nadie más que ya llevo yo pa todos

Anónimo dijo...

EU VOU LEVAR O QUE MERESEDES:HOSTIAS EN VINAJRE!!

Anónimo dijo...

en xil?a santo de que?

Anónimo dijo...

mira que estades jodidos da cabesa, si si moi jodidos

Anónimo dijo...

mira quen vai falar,o que esta ben de todo,jajajaja,borrachon

Anónimo dijo...

Eu levarei unha empananda de 2Kg pa despedir a temporada.Arnol, quedaron en falar con el pa o churrasco.

Cheese Barbecue dijo...

merda merda e mais merda. Eu teño que traballar e non vou poder ve-lo partido ME CAJO NA CONAAAAAAAAA!

Cheese Barbecue dijo...

A VER SI ALGUEN ME PASA A CRÓNICA E ASI PODER FACE-LOS PUNTOS

Anónimo dijo...

eu irei pero levo unha bolsa de pipas para repartir,facundo x supuesto.

Anónimo dijo...

yo llevaré una botellita de albariño que esta riquisisimo

Map IP Address
Powered byIP2Location.com